Business Accelerator - Velcea & Partners

Business Accelerator

Durata programului este de 6 saptamani. Sedinte Q&A, la finalul fiecarei saptamani.

Cel mai complet program de consultanță, pentru dezvoltarea afacerii dvs: Strategie, Negociere & Persuasiune, Marketing & Vanzare, Mentorat.

Inscrie-te in Business Accelerator! Invata sa faci business inteligent!

Ce vei invata?

Tehnici de negociere in afaceri

PREGATIREA STRATEGICA SI ORGANIZAREA NEGOCIERII

Tehnici de manipulare si persuasiune in afacerile online si offline

Toata lumea are nevoie de ajutor și de sfaturi atunci când se confruntă cu noi provocări, dar experții adevărați nu sunt la îndemâna majorității oamenilor. Absolventii cursului nostru primesc acces la experti in zona de business si in accesarea fondurilor nerambursabile, prin telefon sau e-mail, 5 zile/7 pe saptamana.

Acest program este sustinut, creat si organizat de Gheorghe Velcea, antreprenor, consultant si expert care lucreaza in zona de business de peste 7 ani de zile. De-a lungul timpului, a oferit consultanta in afaceri atat unor antreprenori la inceput de drum, cat si unor antreprenori care au in acest moment cifre de afaceri de milioane de euro. Prin expertiza sa, a reusit sa-si ajute clientii sa dezvolte afaceri de la 0, sau sa sa îi ajute pe cei care se aflau în situatii dificile/ pierdere, sa depaseasca momentul si afacerile lor sa devina din nou profitabile. De altfel, beneficiand de experienta si expertiza sa, multi clienti au reusit sa obtina si finantari importante nerambursabile de la Guvernul Romaniei sau de la Uniunea Europeana. Gasiti o lista cu clienti recenti si pe pagina noastra web.

Costul programului este de 2000 de euro.

*Clientii care au semnat deja un contract de consultanta pentru accesarea unor fonduri nerambursabile, beneficiaza de o oferta speciala.

Introducere în Business

  • Profilul și aptitudinile unui antreprenor:
  • Competențele antreprenorului:

Inițierea unui Start-up

  • Alegerea unei nișe; Ideea de business
    • Cum aflu dacă ideea mea de afaceri este profitabilă;
    • Resursele necesare pentru inițierea afacerii (imobiliare, financiare, umane, tehnologice);
    • Mediul de afaceri (contextul economic și social, cadrul legal, oportunități și amenințări);
  • Planificarea și conducerea afacerii:
    • Înființarea afacerii (înregistrarea și autorizarea afacerii);
    • Brandul companiei – denumirea firmei, sigla și marca;

Marketing şi organizarea marketingului

  • Piața – ținta și poziționarea produselor/serviciilor pe piață:
    • Definirea pieței (piața potențială, cota de piață, studii de piață, concurența);
    • Condițiile de intrare pe piață (praguri de intrare pe piață, piețe nișă, reglementări ale pieței, cunoașterea „regulilor jocului”);
    • Protecția consumatorului; standarde de calitate;
  • Marketingul afacerii :
    • Atragerea și fidelizarea clienților;
    • Identificarea concurenței; concurența neloială;
    • Portofoliul de produse/servicii; ciclul de viață al produselor ;
    • Construirea mixului de marketing (produs, preț, canale de vânzare, promovare);
    • Publicitatea și reclama; promovarea prin intermediul internetului;

Promovarea afacerii (on-line/off-line)

1.Definirea pieței (piața potențială, cota de piață, studii de piață, concurența):

  • Condițiile de intrare pe piață (praguri de intrare pe piață, piețe nișă, reglementări ale pieței, cunoașterea „regulilor jocului”);
  • Protecția consumatorului; standarde de calitate;

2.Strategii de promovare; (on-line/ off-line)

3.Vânzarea:

  • Construirea planului de vânzări (ce și cât trebuie să vând ca să fiu profitabil, cât de mult îmi permite piața să vând, ce prețuri am și ce reduceri ofer, canale de vânzare);
  • Gestionarea portofoliului de clienți și optimizarea acestuia (care sunt clienții care îmi aduc cei mai mulți bani, care sunt cei care creează cele mai multe probleme);
  • Achizițiile publice; oportunități și criterii de eligibilitate;
  • Comerțul internațional;
  • Comerțul online;

Accesarea fondurilor nerambursabile pentru finantarea afacerii

  1. Sursele de finanțare (de unde fac rost de bani pentru derularea afacerii);
  2. Indicatorii financiari (cum aflu cât de rentabilă este afacerea);
  3. Cash flow-ul (cum aflu de câți bani am nevoie și câți am în fiecare moment);
  4. Atragerea surselor externe de finanțare: creditarea, ajutoare de stat, participare la capital etc.

Crearea, optimizarea si dezvoltarea produsului dvs

  1. Tehnologia necesară, achiziția, instalarea, întreținerea;
  2. Produsul propriu-zis, designul, ambalajele;
  3. Cercetarea, produsele noi, costuri, investiții;
  4. Protejarea drepturilor de proprietate intelectuală;
  5. Relațiile internaționale (achiziționarea de know-how, francizarea, licențierea);

Managementul riscului si dezvoltarea afacerii

  1. Evaluarea și gestionarea riscurilor;
  2. Prevenirea fraudelor;
  3. Asigurarea împotriva riscurilor;
  4. Lichidarea afacerii; falimentul;
  5. Vânzarea afacerii ;
  6. Strategii de dezvoltare;

The business plan

  1. Ce este un business plan?
  2. De ce este nevoie de un business plan?
  3. Structura business planului:
    • descrierea afacerii;
    • planul de marketing;
    • planul managerial;
    • planul de management financiar;
    • anexele planului de afaceri;
Scroll to Top

Manualul Antreprenorului